بازدید 5122

احمدي‏ نژاد : کسانی که بمب اتم انبار مي کنند،احمق اند

عمر رژيم صهيونيستي تمام شده است و با خبرسازي ذهن ملت‌ها منحرف نمي‌شود / ايران براي ايجاد تغييرات اساسي به آمريكا كمك مي‌كند/ قطع رابطه با پول‌هاي قدرتمند ،مصونيت بخشي به اقتصاد ملي در برابر هجوم اقتصاد سلطه است.
کد خبر: ۷۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۶ 10 November 2009
رئيس‌جمهور روابط ايران و تركيه را مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت: رابطه ما با ترکيه برادرانه مي باشد و اعتماد کامل بين دو کشور برقرار است و ايران و ترکيه در زمينه هاي مختلف با يکديگر همکاري دارند و هيچ مشکلي بين دو کشور وجود ندارد.

به گزارش ايلنا، محمود احمدي نژاد شب گذشته در حاشيه اجلاس كومسك در استانبول در مصاحبه مطبوعاتي با اشاره به اينکه عمر صهيونيست‌ها تمام شده است، گفت: اسراييلي‌ها مي خواهند ملت‌ها را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند و ديگر بر همگان مسجل شده است که عمر صهيونيستها پايان يافته است.

وي با اشاره به اينکه اسراييل همانند خودرويي است که از رده خارج شده است، افزود: هرچه بيشتر بگذرد به ضرر اسراييل است زيرا مسئله اول در منطقه مسئله قدس مي‌باشد.
رييس جمهور تاکيد کرد: حاميان صهيونيست‌ها بايد تغيير يابند و بين ملت‌هاي منطقه و حمايت از اسراييل يکي را انتخاب کنند.

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از اين مصاحبه با اشاره به اينکه نظام‌هاي سلطه به ويژه آمريکا مشکلات خود را به ساير کشورها منتقل مي‌کنند ، گفت: قطع رابطه با پول‌هاي قدرتمند مانند دلار مصونيت بخشي به اقتصاد ملي در برابر هجوم اقتصاد سلطه است و معامله با پول ملي به نفع ملت‌ها است .
وي گفت: استانداردها و معيارهاي دوگانه در جهان به عنوان ريشه بحران‌ها بايد تغيير کند و برپايي نظام‌هاي جديد در دنيا ضروري است.

رييس جمهوري با اشاره به اينکه دوران استفاده از بمب اتم تمام شده است، گفت: کساني که بمب اتم انبار مي کنند احمق هستند.

احمدي نژاد با اشاره به تغييرات مورد ادعاي اوباما گفت: اين تغييرات بايد در عمل اتفاق بيفتد و ايران براي ايجاد تغييرات اساسي به آمريکا کمک مي کند.

وي افزود: حمايت از رژيم صهيونيستي و دوستي با ملت هاي منطقه ازسوي آمريکا با هم قابل جمع نيست ، اوباما بايد با صهيونيست ها مقابله کند.

رييس جمهور در ارزيابي اجلاس کمسک اين اجلاس را موفق و در مسير هم جهت کردن ذهن و فکر و برنامه ريزي و همکاري کشورهاي اسلامي دانست.

دكتر احمدي نژاد در مورد عضويت ترکيه در اتحاديه اروپايي اين حضور را به نفع اتحاديه اروپا دانست و گفت: اتحاديه اروپا براي عضويت ترکيه در اين اتحاديه بايد درخواست کرده و امتياز بدهد.

وي افزود: برقراري رابطه با کشورهاي مورد علاقه حق دولت بزرگ ترکيه است.

رييس جمهور در بخشي از اين مصاحبه گفت: مفاهيم دوران استعمار همچون جامعه جهاني و درجه بندي رابطه کشورها با اروپا و غير اروپا بي معنا است ، ترکيه و ايران و آسيا مهد تمدن بشري و برخي دولت‌هاي اروپايي نماد اقدامات ضد انساني هستند.

احمدي نژاد با اشاره به اينکه ايران به شدت مخالف درگيري بين گروه‌ها و ملت‌ها و دولت‌ها است ، گفت: همه اختلاف‌ها با گفت‌وگو و تفاهم قابل حل است .

رييس‌جمهوردر مورد درگيري‌هاي يمن گفت: همه طرف‌هاي درگير در يمن را به خويشتنداري دعوت مي کنيم و سياست قطعي جمهوري اسلامي ايران تقويت وحدت و برادري و همکاري بين همه ملت‌ها است، اوضاع يمن به ضرر ايران و عربستان و يمن و کل منطقه است و جلوگيري از کشته شدن انسان‌ها دستور خدا و اسلام و فرهنگ ايران زمين است.

رييس جمهور درخصوص همکاري‌هاي ايران و روسيه ، اين همکاري‌ها را در زمينه‌هاي گوناگون از جمله فناوري هسته‌اي خوب و رو به گسترش توصيف کرد و گفت: همکاري‌هاي فني در زمينه فناوري هسته‌اي سياسي نيست.

احمدي نژاد افزود: صهيونيست‌ها براي منحرف کردن ذهن ملت ها از جنايات خود در غزه و قدس شريف، دائما خبرسازي مي کنند ، رژيم صهيونيستي هم اکنون مشغول از بين بردن ميراث ملت‌ها در قدس است ، چرا مدعيان در برابر تخريب قدس سکوت کرده‌اند؟عمر رژيم صهيونيستي تمام شده است و با خبرسازي ذهن ملت ها منحرف نمي شود.

وي افزود: قدس و فلسطين مساله اول و اصلي ملت‌هاي منطقه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی